maanantai 30. joulukuuta 2019

Venesatama on kokonaan uusittu. Hieno ravintola ja kesä teranssi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kevät on pitkällä.  Hyvää vappua kaikille tasapuolisesti säätyyn tai ikään katsomatta.